Welcome to Little Sunshine . Do Follow here . +Follow | Dashboard
//LITTLE SUNSHINE





0-0
Wednesday 21 December 2011 | 00:24 | 0 comments
sedar ke ta, esok da na amek result...herm :-) smue peraasaan ad, gementar, cuak, nervous , takut, complete ! herm, ntahla kan, ape lah yg dpt nnt, esok g amek result kat ostel kol 2 katenye, result smue kua kol 10, but amek slip kol 2 kat ostel..herm,, aku na cek on9 ke ta eak ? ke tunggu je smpai kol 2,..herm, tunggu jela kowt, aku ta ready la..agpuns, kalau da check on9, ta gne la na g ostel dah, sbb da tau result kan ? herm,...agak2nye, aplah result aku tgah buad skrg ni eak...hoho.teringin sgt kan, dgar kat tb esok,

SMUE PELAJAR SAB DPT RESULT YANG GEMPAK N TA DISANGKE SNAGKE KAN , SMUER PLAJAR PMR TAHUN 2011 , PECAH RECORD! SMUER DPAT 8A...gohohho..pergh !!! dasyat la kan ...ta mustahil tu smue kan,,,dgn kuasaNya, smue bole jd...

Ya Allah, sesengguhnya, hanya kepadaMu aku meminta dan memohon . Berikanlah aku dan smuer rkan2ku yg mengambil PMR pd tahun 2011 ini, mendapat keputusan yang cemerlang . agar keputusan yg kami dpat nnt dpt membahagiakan dan membanggekan kedua org tua kamy, dan smue org..izinkanlah kami untuk mendapat kejayaanMu Ya Allah.amin amin ya Rabbal alamin....


mak aku ckp jgn risau, sbb mase ta tunggu kite, da tibe mse dy na bgtau, dy btau jgak,kite kne terima keputusan tu sameade baek ke ta ? ok ke ta ? kalau Allah izinkan, smue yg kite inginkan, insyaAllah kite akan dpat...tp,ntah knpe ? aku rsew, kalau lah aku ta dpat 8a ? ta gne aku blajar slmeny. skrg, paper soalan exam yg dorg suh simpan tuh, ad dgn aku, esok pas aku amek result, aku bkar trus...herm,, bgos ! ap yg penting kan ? esok kne make sure :


off phone ✔
bila orang tanye: line engage ✔
x sms ke?: tak dapat.. ✔
x check internet ke: COMPUTER BREAKS DOWN ✔


so,pham2 je la eak..herm, aku takut sgt, hopefully sgt 8a...,..amin...
thanks a lot sbb visit eyh,,,doa2kan  sy yerk,,,

Older Post | Newer Post