Welcome to Little Sunshine . Do Follow here . +Follow | Dashboard
//LITTLE SUNSHINE





gimmic !
Monday 19 December 2011 | 21:05 | 0 comments
result semakin hampir woooo !!!! aku da smkin ta snang duduk..bak kaye org, mkan ta lalu,tido ta lena, mandy pun ta bsah..ggggggrrrr!!!!!!!! agak2nye kan ? aplah result aku skrg kan,,,cume sehelai kertas yg sgt beharge n amat penting bg aku...bnyk mkne nye untuk hidup aku...mcm2 yg aku pkir...

-mcm mne result aku ?
-mcm mne perasaan aku nnt ?
-reaksi aku, parents aku ?
-aku menanges gembire or sedih ?
-aku akan jd SABIANS and ASBKLIANS lg ke ta ?
-aku akn besame ngan kwn2 aku lg ke ?
-aku bole jmpe ngan org2 yg syg aku kat sne lg ke ta ?
n yg paling penting
-mampu ke aku na buat parents aku happy n proud ble dpt result nnt ?


lapan persoalan untuk 8a....insyaAllah.,,,aku nak stay sne lgih..aku na dgn kwan2 aku la...tp.aku sendiry ta tau ap result aku nnt..hopefully 8a's...amin,amin,amin, ya rabbalalamin.....

Older Post | Newer Post