Welcome to Little Sunshine . Do Follow here . +Follow | Dashboard
//LITTLE SUNSHINE





something wrong
Friday 23 December 2011 | 07:23 | 0 comments
Ya Allah, bile larh penderitaan aku na berakhir ni. ok. aku da ta larat hary2 na nanges, air mate aku da ta larat na kua dah,. weyh ? knpe org yg aku syg rmay yg dirampas !  tde org yg phm situation aku skrg, ye, kau nmpk luaran aku mmg hepy, sbb ap ? sbb kalau aku sedih, org akn tnye knpe aku sedih kan ? so, aku tana org tau, bg aku, sakit kat dlam jgn canang smpai ke riak muke...smue yg aku hrapkan., aku na, keinginan aku, ta dapat ! aku da bnyk sbar ! aku da ta larat, dugaan ny berat sgt aku na pikul,...!

yup ! aku sengsare, sengsare sgt, aku ta pena na hepy la.. smpai hary ny, aku still ta dpt say congrates dry org yg special. ok ! aku ta layak ! mmg ta layak !

perlu ke laky dlam hidup ? yup ! sgt perlu bg aku :-)
tp, ssh la na ckp, sbb aku ny sng na jatuh haty pd org, tp, aku ssh na hargai smue tu..ap gne ad bf ??? ha ? palatnye larh ! weyh, kau game perasaan  aku, , kau buad aku syg gler2 babi kt kau, kau tinggal aku. pui ! weyh,..mmg siallah kans...aku ta batak larh smue tuh . kumbang bkn sekor doe,...kapel ngan aku, date ngan aku, maket2 pulak. aish !

aku na someone yg bole happy kan aku, aku na someone yg slalu bg wishing "gud mornink " tok aku, aku na ad someone yg support aku, sbb aku perlu smuer tuh...PERLU !
 " Ya Allah, Engkau permudahanlah segala urusanku, Berikanlah yg terbaek untuk hidupku ,kerana aku memerlukan smue itu .amin..."



#he's the only one yg aku tunggu (eyaluvyouwan)

Older Post | Newer Post